Sydjysk Open 2017

Det var i år 11 gang de tre arrangerende klubber Vejen, Ribe og Kaj Lykke Golfklub afviklede turneringen.

Der var 316 deltagere fordelt i fire rækker.

Vejret viste sig fra den lidt lunefulde side og torsdagens match måtte udsættes en halv time på grund af torden og kraftig regn.

Det viste sig heldigvis at være en god beslutning da runden derefter blev spillet i det flotteste vejr man kunne forestille sig.

Der var flere Kaj Lykke spillere der markerede sig men flotte score de enkelte dage, men da det samlede regnskab til sidst skulle gøres op var det ikke helt nok til at stå øverst på podiet.

Af resultater kan nævnes:

A-Rækken:      Nr. 4 Erling Friis – 218 netto

Nr. 5 Steen Jensen – 218 netto

B-Rækken:       Nr. 11 Preben Madsen – 98 point

C-Rækken:       Nr. 3 Åge Ditlevsen – 101 point

D-Rækken:      Nr. 12 Conny Stokbæk – 90 point

Alle resultater kan ses på Golfbox.

Det bør selvfølgelig også nævnes at der var 38 klappepræmier som var sponsoreret af Bravo Golf, Wilson, og Kaj Lykke Pro Shop ved Morten Mortensen.

Arrangementet sluttede med en stor fest i Ribe Fritidscenter.

Der var stor ros til vores dejlige bane og den skal selvfølgelig viderebringes til Hans Erik og hans fantastiske greenkeeperteam. Tak til jer alle.!!!

Uden frivillige hjælpere kan det heller ikke lade sig gøre.

Stor tak til Margit og John Laursen, Jens Ølgård og tastepigerne Dorthe Trane, Helle Rasmussen og Gitte Nielsen.

2018 udgaven vil foregå i dagene 21- 23 juni.

Tak til Ribe og Vejen for et super samarbejde.

Jørgen Andersen og Villy Petersen