Sydjysk Open 2016 afviklet med 320 deltagere

Kaj Lykke Golfklub har igen været med til at afvikle Sydjysk Open.

Turneringen blev i år igen med rekordtilmelding.

320 deltagere og dermed næsten udsolgt.

Der var fra klubbernes side lavet et godt stykke arbejde med forberedelse af turneringen.

Greenkeeperne havde trimmet vores bane til perfektion, så det var en fornøjelse at lytte til de mange rosende kommentarer der kom undervejs.

Tak til Hans Erik og hele hans team.

Susanne var som sædvanlig i hopla og styrede kontoret med stort overblik og super assistance.

Der var heldigvis også direkte adgang til vejrguderne som velvilligt ventede med regnen til matchen næsten var færdigafviklet.

Af Kaj Lykke resultater kan nævnes at vinder af B- rækken blev Kim Poulsen med 110 point og vinder af C-rækken blev Jette Kallehauge med 106 point.

Bedst placerede Kaj Lykke spiller i A-rækken blev Leo Brok som nr. 5 med 220 slag netto.

Bedst placerede fra Kaj Lykke i D-rækken var Conny Stokbæk som nr 9 med 92 point.

Lørdag aften var der afslutningsfest i Ribe Fritidscenter med 340 feststemte deltagere.

Stor tak til mine hjælpere, Ingrid Madsen, Preben Lund Madsen og Jørgen Andersen for et kæmpe stykke arbejde alle dage.

Villy