“Støt kuglerne” i Kaj Lykke Golfklub

I 2018 startede Kaj Lykke Golfklub med at afholde en turnering til fordel for “Støt kuglerne” i samarbejde med Kræftens Bekæmpelse.

Da det blev en stor succes valgte vi igen at holde det i samarbejde med Storgaard Biler i Bramming.

Den indtægt vi har modtaget i matchfee går ubeskåret til Kræftens Bekæmpelse.

90 deltagere havde meldt sig til og de blev delt ind i tre rækker hvor A-rækken spillede slagspil og de andre spillede stableford.

Deltagere startede som sædvanligt med at nyde en rundstykke som var sponsoreret af Den Lille Bager i Bramming.

Resultaterne kan ses her:

A-rækken
1. plads – Nicolaj Højhus Terkelsen (72 slag)
2. plads – Simon Jensen (72 slag)
3. plads – Casper Kaa (72 slag)

B-rækken
1. plads – Michael Hansen (37 point)
2. plads – Flemming Snitgaard (35 point)
3. plads – Maibritt Søkilde (34 point)

C-rækken
1. plads – Lissi Sørensen (34 point)
2. plads – Tina Æ. Nielsen (34 point)
3. plads – Hans Peter Hjørngaard (33 point)

Storgaard Biler havde sat en ekstra præmie på højkant til den der kom tættest på flaget i første slag på hul 16.
Præmien var to Seat Leon biler som man har råderet over i en hel måned.
Der var kamp om præmien og de to der kom tættest på var Annie Clausen 2,4 meter og Preben Madsen med 2,61 meter.

Michael Hansen leverede dog et flot slag på hul 7 som resulterede i en hole in one.
For dette flotte slag modtag Michael et gavekort på en værdi af 2.500 kr. fra Storgaard Biler til at få hans bil poleret m.v.

Der var auktion på et maleri som Jørgen Larsen fra Tjæreborg havde sponsoreret, samt en Odyssey putter fra Pro-Shoppen.
De gik begge to for 1.400 kr. hver som også går til Kræftens Bekæmpelse.

Restaurant Hole In One giver også et bidrag på 5 kr. for hver sodavand og øl der blev solgt på dagen.
Ligeledes donerede Sigma, Esbjerg to flotte gavekurve.

Vi vil gerne sige tusind tak for den store støtte fra både vores sponsorer og spillerne.