Sportsligt og personligt

Kaj Lykke Golfklubs turneringshold klarer sig ganske godt pt.!

Vores regionshold B har lige sikret sig en plads i semifinalerne, som finder sted i Vejle. Godt gået.

Herre danmarksserie kvalifikation samt herre division ligger nr. 1. i deres respektive puljer – flot.

Søndag den 19. august skal begge hold spille hjemme i Kaj Lykke Golfklub, hvilket er den sidste runde for turneringssæsonen. Det ville derfor være hyggeligt, hvis der var nogle af Jer (klubbens medlemmer) som kunne tænke Jer at komme ud og ”heppe” lidt på spillerne. Første start er kl. 08.00.

Klubben vil gerne være vært for en kop kaffe og kage til alle supporterne.

Vores damehold, som i sæsonen har repræsenteret Kaj Lykke Golfklub på behørig vis, spiller ligeledes hjemme denne dag.

Søndag den 19. august vil herreholdene være iført ny spillertrøje – rød polo til finaledagen – hvilket ligeledes vil være søndagsspilletrøjen for sæsonen 2019. På poloerne vil der være et budskab omkring støtte til de personer/familier som desværre alt for hyppigt bliver ramt/berørt af kræft – senest en familie blandt spillerne selv.

Alle turneringsspiller vil på dagen bære knæk cancerblomsten.

Vi ses.