Bliv sponsor

Som sponsor- / samarbejdspartner i Kaj Lykke Golfklub har du og din virksomhed rig mulighed for at skabe et solidt netværk, deltage aktivt i diverse arrangementer, blive profileret på professionel vis og have en synlighed samt eksponering over for medlemmer og gæster, samt de mange øvrige besøgende i Kaj Lykke Golfklub.

Vi bestræber os på at udfærdige et samarbejdskoncept som virker netop for dig og din virksomhed, hvilket betyder at vi er meget åbne for ideer og tiltag, samtidig med at vi har flere profilerings og arrangements muligheder at byde på.

Kaj Lykke Golfklub er en meget aktiv, vel omtalt, imødekommende og professionelt drevet golfklub.

For mere information og en uforpligtende samtale venligst kontakt klubbens manager Morten Mortensen på tlf. 40 50 43 50 eller send en mail til manager@kajlykkegolfklub.dk, vi kommer også gerne til dig.

Kaj Lykke Golfklub – ”et godt sted at være”.

Sponsorkoncept

Vores sponsorkoncept tager primært udgangspunkt i sponsor – /samarbejdspartneren, hvilket vil sige at det er vigtigt for Kaj Lykke Golfklub at indholdet er brugbart for sponsor-/samarbejdspartner så vel som Kaj Lykke Golfklub. Derfor er vi også meget fleksible og imødekomne over for nye ideer og ønsker.

En sponsor-/samarbejdsaftale kan indeholde en eller flere aktiviteter og profilerings moduler, fx.:

• Flag med tryk
  • Reklamebænk
  • Tee steds skilt
  • Turneringsdeltagelse
  • Firmaarrangement
  • Erhvervsklub partner
  • Profilering på turneringshold
  • Mentor for juniorafdelingen
  • Og meget meget mere…………….

En sponsor-/samarbejdsaftale skaber personlige relationer i Kaj Lykke Golfklub!

Støt vores sponsorer

I Kaj Lykke Golfklub gør vi ligeledes en del ud af at støtte vores sponsor og samarbejdspartnere, når vi har muligheden herfor, hvilket vi ligeledes opfordre vores medlemmer og gæster til.

Som enkelt personer kan vi gøre meget – sammen kan vi gøre mere!

Indsendt af admin den

Kaj Lykke Golfklub – ”et godt sted at være”.

Over side
Vægt