Sidste klubturnering er afholdt

Søndag den 27. september blev årets sidste klubturnering afholdt.

Vi vil gerne sige en stor tak til vores sponsorer som var Sydbank i Bramming, Toyota Louis Lund og GF Forsikring.

Turneringsåret sluttede som det startede i foråret.
Året har været præget af restriktioner omkring Covid-19 og det ramte også denne turnering.

Forsamlingsforbuddet blev ændret til 50 personer og derfor valgte vi at lave to turneringer med 48 deltagere i hver start.

Første turnering startede kl. 8.30 og det passede med at de var færdig med spisning og præmieoverrækkelse da spillerne fra sidste turnering som var startede kl. 10.30 kom ind.

Der blev spillet sokrates og præmierne blev fordelt sådan:

1. plads kl. 8.30: Inge F. Andersen, René Andersen, Kenneth Meincke og Anita L. Meincke med 130 point
  2. plads kl. 8.30: Bo Due-Frederiksen, Steen Due-Frederiksen, Flemming Pedersen og Kenneth C. Pedersen med 121 point

1. plads kl. 10.30: Marianne Nielsen, Knud Erik Nielsen, Anni Brølling og Henning Brølling med 121 point
  2. plads kl. 10.30: Svetlana Demidova, Michael Andersen, Helle T. Pedersen og Ole Michael Petersen med 108 point

Toyota Louis Lund havde en ekstra præmie til nærmest flag på hul 3 som bestod af en uges kørsel i en Toyota Corolla.
Vinderne blev:

Kl. 8.30: John Stenderup fra Ribe Golfklub
Kl. 10.30: Michael Andersen fra Golfklubben Lillebælt

Vi vil gerne sige en stor tak til alle sponsorerne, deltagerne, restaurant Hole In One, greenkeeperne og ikke mindst vores turneringsudvalg som laver et stort stykke arbejde for klubben.