Opstart for nye medlemmer

Begyndermedlem

Har du lyst til at prøve golfens udfordringer er du altid velkommen til at kontakte os på tlf. 75 10 22 46 eller send en mail til post@kajlykkegolfklub.dk.

Søndag den 14. maj holder vi åbent hus.
Har du lyst til at komme ud og se hvad golfsporten kan byde på så er du hjertelig velkommen mellem kl. 10.00 – 12.00.

Vi har løbende start for begyndere så du er altid velkommen i klubben.

I dette forløb vil du komme alt igennem så du efterfølgende kan frigives til spil på den store bane (18 hullers banen).

Download vores indmeldelsesblanket her.

Du kan se priserne på kontingent her.

Etablerede golfspillere:

Har du tidligere spillet golf og har et DGU-handicap eller tilsvarende er klubben åben for nye medlemmer.

Indmeldelse sker ved henvendelse til sekretariatet, som ligeledes vil vejlede dig om forholdene i klubben.
Du vil blive informeret om klubbens faciliteter og dine muligheder for deltagelse i klubbens sociale liv, hvad enten det drejer sig om turneringsdeltagelse eller de mere uformelle samvær i klubber i klubben.

Download vores indmeldelsesblanket her.

Se kontingentsatserne her.