Matchtur med Sydjysk Open

Sydjysk Open Syd har igen fornøjelsen af at invitere medlemmer af de tre arrangerende klubber på en matchtur til Belek i Tyrkiet i samarbejde med Sydjysk Opens hovedsponsor Bravo Tours. Invitationen bliver også sendt ud til tidligere Sydjysk Open deltagere.

Matchturen går til Belek og løber af stablen fra 1. – 8. april 2019

Sydjysk Open har i de sidste år lavet 2 matchture. Vores første tur gik til Islantilla med 39 deltagere. Her i 2018 gik matchturen til Mallorca, hvor der deltog 40 golfspillere. Alle deltagere var enige om, at vi havde en rigtig god tur med plads til både det sociale og masser af golf.

Som skrevet, går turen denne gang til Belek i Tyrkiet. Vi har igen valgt at lave turen med all incl. og 4 x golf, der kan dog købes ekstra golf til små priser, da hotellet, som vi bor på, er et golfhotel.
I kan læse alt omkring matchturen på plakaten, som er vedhæftet nedenunder.

I er ligeledes velkommen til at ringe  til Jørgen Simonsen fra Bravo på mobil 20532412 eller ringe eller maile  til undertegnede, såfremt I skulle have spørgsmål til turen

Sydjysk Open syd
Anders Schau