Juniortræningen

Juniortræningen i Kaj Lykke Golfklub

Vi glæder os til igen i år, at se rigtig mange juniorer og deres forældre.

Så tag endelig fat i dine kammerater og inviter dem med.

Alle er velkommen i Kaj Lykke Golfklub.

Juniortræning
Mandag 17.00 – 18.30:
Træningen fokuserer på udvikling af spillernes teknik både i praksis og teori. Der arbejdes ud fra den enkelte spillers evner og alder.

Vi gør også meget for at skabe et godt socialt miljø alle spillere imellem, det er vigtigt for din egen udvikling, at du får skabt en interesse for at træne med andre ud over den organiserede træning.

Vi hygger os med golfspillet som omdrejningspunkt, det skal være sjovt at komme i Kaj Lykke Golfklub for alle, så vi lærer også lidt om regler i klubben og golfregler generelt.

Det er klubbens trænerteam, der står for de aktiviteter, der skal foregå hver gang. Nogle gange er vi mange juniorer tilstede andre gange lidt mindre, det kan derfor have betydning for, hvad vi laver den enkelte dag, men som udgangspunkt har vi en klar plan for hele sæsonen, så vi også sikre os, at du bliver lidt bedre til golf for hver gang du møder op.

Ud over vores trænerteam, så er der altid et par voksne fra Juniorudvalget til stede, som hjælper dig under træningen, og som du altid kan spørge til råds om alt det, der vedrører golfklubben og træningen.

læs Junior Nyheder