KLG’s elitehold i 4. division

KLG’s elitehold i 4. division var i weekenden på udebane mod Birkemose lørdag og Benniksgaard søndag. Lørdag blev det til nederlag 9-5 og desværre så svær som frygtet. Truppen var dog fuld af optimisme inden vi kørte videre til Benniksgaard, hvor vi overnattede inden søndagens match. Vi havde ”rystet” posen og ændret på holdopstillingen til søndagens match. Om det var det der gjorde udslaget skal være usagt, men faktum var en rigtig god sejr på 8-6 og først afgjort på hul 17 i sidste match. Weekendens resultater betyder at vi fastholder 1. pladsen i puljen og dermed stadigvæk selv kan afgøre vores videre skæbne mod 3. division. Det har været en super weekend, hvor vi virkelig har ”plejet” det sociale element og dermed bragt holdet og spillerne endnu tættere sammen. Noget som vil smitte af i KLG både på og uden for banen. Endelig en tak til de som brugte tid og interesse i holdet, enten som caddie eller som mascot. Sidste turneringsweekend er den 12-13. august, hvor holdet lørdag møder Birkemose hjemme og søndag Breinholtgård ude.