Kaj Lykke Golfklub – Regionsgolf B

Endelig lykkedes det Kaj Lykke Golfklub Regionsgolf B at nå hele vejen til finalen. De mødte søndag den 19. august Tange sø i Vejle Golfklub og det lykkedes dem, at give dem en “dukkert” på 7-4. De to tabte singler, var meget tætte og kunne ligeså godt have tippet til Kaj Lykkes side. Så alt i alt en rigtig dejlig og spændende dag.

Herresingler:

Regin Torbensen

Kim Schou

Mogens Pedersen

Damesingle:

Maibritt Søkilde

Mixed foursome:

Susan Damholdt og Lars Pedersen

Finalen skal spilles på Holmsland Klit GK ved Ringkøbing – søndag den 9/9, hvor modstanderen bliver Rold Skov GK.

Vi krydser fingre og håber på at holdet kan nå det ultimative – nemlig at vinde både regionsfinalen den 9/9 samt landsfinalen den 16/9 på Falster.

Godt gået, stort tillykke og flot repræsentation af Kaj Lykke Golfklub.

*Følgende spillere har ligeledes spillet på holdet i de indledende runder:

Birgitte Nielsen, Helle Rasmussen, Karin Spangsberg, Tonny Sønderup, Carl Jørgen Jacobsen, Christian Spangsberg og Preben Madsen.

Kaj Lykke Golfklub