KAJ LYKKE GOLFKLUB er en populær golfklub

Det ses tydeligt på antallet af medlemmer og gæster, som ønsker at spiller der.
Ligeledes har de forskellige arrangører øjne herfor og senest har RegionsGolf afholdt deres landsfinaler, samt DGU (Dansk Golf Union) afholdt oprykningsspil i danmarksserien i Kaj Lykke Golfklub.

Der er megen ros til Kaj Lykke Golfklubs bane og faciliteter, samt den service som ydes i klubben fra de mange besøgende, som kommer fra hele landet.
”Vi bestræber os på at tingene i Kaj Lykke Golfklub, som helhed, er i top – det værende banen, træningsfaciliteter, klubhus, service og restaurant” – udtaler manager Morten Mortensen.

Der var da også kun positive tone at spore hos de mange golfspillere i arrangementerne ligesom Direktør Jan Stagaard hos samarbejdspartner Bayern AutoGroup / BMW Esbjerg kunne bekræfte – ”vi gør en del ud af at deltage i Kaj Lykke Golfklubs arrangementer med udstilling af biler og præmier, da dette profilere os på en professionel måde i en velorganiseret golfklub” – tilføjer Jan Stagaard.