Grand Open 2017

Åbningsmatchen Gran Open startede med et veldækket morgenbord i det fri og med rundstykker sponsoreret af den Lille Bager og en morgenbitter serveret af restaurant Hole in One.

Vi var 124 deltagere og humøret på banen var positiv specielt efterhånden som tågen lettede. Samtidig steg tempoet på banen og spillerne blev forsynet med lidt baneservice/kontrol.

Spilletiden var ca. 4½ time og spillerne var yderst tilfredse med spil uden måtter.
Banen var i fin stand med nyklippede greens – flot arbejde af greenkeeperne.

Dagens sponsorer på matchen Restaurant Hole in One og Pro-Shoppen v. Morten Mortensen med flotte 6 holdpræmier + nærmest flag.

Resultat:

Nr. 3: Casper Kaa – Mikkel Kaa – Jesper Christensen – Vigge Jensen.     126 p.

Nr. 2: Anton Nielsen – Ib Nielsen – Frede Kjems – Kurt S. Madsen.         127 p.

Nr. 1: Allan Skydt – Emil Skydt – Martin H. Jensen – Frederik H. Jensen. 129 p.

Tak for en god dag.

Matchlederne Jørgen Andersen og Christian Spangsberg.