Golf-Sjov på en solskinsdag

Omkring 100 begejstrede medlemmer kiggede på, da englænderen David Edwards demonstrerede sine færdigheder med golfkøller og jern.

Kaj Lykke Golfklub havde i sidste besøg af David Edwards, der tidligere European tour spiller og nu professionel trick golfer.  Edwards havde fundet et hul i kalenderen til Bramming, når han alligevel skulle til Danmark og overvære Ryder Cup turneringen Made in Denmark i Himmerland

Der blev talt og vist golfslag af alverdens udformninger og arter til stor forundring for de omkring 100 tilskuere. David Edwards inviterede også flere tilskuere på podiet for at prøve kræfter med trick golfen,

Hvilket gav de øvrige tilskuere masser af brændstof til lattermusklerne.  Især var der bekymrede miner hos et par spillere, der måtte lægge henholdsvis næste og hånd til at holde Edwards tee. Begge dele ”overlevede” showet, der var både svært, morsomt og underholdende. De unge juniorer, som var mødt talstærkt op i KLG junior dress, sugede til sig af golf info.

Tak til David Edwards, assisterende deltager, tilskuere og samarbejdspartnerne Skjern Bank, Pro-Shoppen og VW Esbjerg.