Emil Skydt deltager i DGU´s talentudvikling

Emil Skydt fra Kaj Lykke Golfklub deltager i Dansk Golf Unions talentudvikling, ligesom han er aktiv deltager i turneringer i og omkring Kaj Lykke Golfklub samt øvrige turneringer i landet.
Han har vinteren igennem trænet med klubbens professionelle PGA instruktør, Morten Mortensen, og den første uge i januar fik Emil Skydt mulighed for at møde to af landets dygtige Europa Tour spillere. –Det var en rigtig fed oplevelse, hvor vi mødte Steen Tinning og Andreas Hartø, fortæller Emil. – De fortalte om deres karriere, om hvordan det er at være pro og gav os nogle tip. Herunder stikordene: glæde, egen opskrift, det du træner på bliver du god til, 100% evaluering og ansvar. Det var alt i alt en rigtig god dag, og der er helt sikkert noget jeg kan bruge i fremtiden, siger det unge golftalent.
Emil blev i 2015 årets juniorspiller i Kaj Lykke Golfklub. En titel han opnåede både på grund af sine resultater og sine egenskaber som en god kammerat.