Din Tøjmand/Sydbank turnering afholdt

Søndag den 7. oktober 2018 på en dag med en blå himmel hvor vi kunne se solen stå op afholdt Kaj Lykke Golfklub årets sidste turnering.

På selve turneringen havde vi Din Tøjmand og Sydbank fra Bramming på som sponsorer.
Dem vil vi gerne sige tusind tak for deres støtte. Uden dem kan sådan et arrangement ikke lade sig gøre.

Det var dejligt at se at 100 spillere havde lyst til at være med denne dag 😊

Inden spillerne skulle ud på banen havde Den Lille Bager sørget for at de kunne få et rundstykke.

Der skulle spilles sokrates hvor de tre bedste score fra hvert hul var tællende.

Resultaterne blev:

1. Simon Jensen – Martin D. Nielsen – Martin W. Bjerrum – Jim Johansen med 115 point
  2. Michael Andersen – Svetlana Demidova – Helle Pedersen – Janne Jensen med 112 point
  3. Kim Schou – Johnny Sørensen – Allan Johansen – Klaus Mortensen med 111 point

Nærmest flag var:

Hul 7: Lone Dose Jensen 7,6
Hul 7: Frank Hansen 5,3
Hul 16: Amalie Christensen 3,06
Hul 16: Bent Kristensen 2,23

Vi vil gerne sige tusind tak til greenkeeperne for deres store indsats for at få banen til at stå så flot og til restaurant Hole In One for den dejlige buffet som de stod klar med efter runden.

Endnu engang tusind tak til Din Tøjmand og Sydbank.

Tusind tak for sæsonen 2018 – Vi glæder os til at se jer til næste år.

Kaj Lykke Golfklub
Tureringsundvalget