Din Tøjmand/Sydbank Bramming turnering

Søndag den 25. september stillede 54 friske spillere op til klubbens sidste ordinære klubturnering.

Sponsorerne på dagen var Din Tøjmand og Sydbank fra Bramming og der skal lyde en stor tak for de flotte præmier og deres støtte til klubben.

Vejret var fantastisk og spillerne hyggede sig både uden på banen og efterfølgende til spisning og præmieoverrækkelse i restauranten.

Der blev spillet sokrates hvor resultaterne blev følgende:
1. Dorthe Kristensen / Karen Vestergaard / Pia Wittendorff / Jens Østergaard Petersen fra Vejen Golfklub med 122 point
2. Connie Søgaard / Heidi Birk / Flemming Andersen / Torben Jessen fra Kaj Lykke Golfklub, Kellers Park Golf Club og Royal Oak Golf Club med 119 point
3. Betina Larsen / Robert Larsen / Rudi Hansen / Susanne Hansen fra Holsted Golfklub med 118 point

Årets sidste turnering er den 18. december hvor der afholdes nissens andematch.

Vi vil til sidst sige en stor tak til vores dygtige greenkeepere og restaurant Hole In One som havde lavet en lækker buffet.