Company Day afholdt i strålende solskin

Fredag den 27. maj afholdte vi klubbens årlige Company Day.
Solen skinnede fra en skyfri himmel og alle deltagere mødte velfornøjede op.

Dagen startede med morgenmad og derefter gunstart på alle hullerne. Under spillet var der baneservice og derudover var der opsat to pølseboder ved hul 1 og 8.

Der var flotte præmier på alle par-3 hullerne både til nærmest flag og hole in one.
På hul 3 var der sat en BMW på til en værdi af 300.000 kr. for en hole in one. Der var to der var meget tætte på men det nærmeste var 1,35 m. Det udløste en præmie på leje af en BMW i en forlænget weekend som var sponsoreret af Bayern AutpGroup.
PÅ hul 12 var der en præmie til nærmest flaget på en dobbeltseng til en værdi af 20.000 kr. Denne præmie var sponsoreret af Bolig & Tæppegården i Bramming.

Restaurant Hole in One stod efter spillet klar med en rigtig lækker buffet som var inspireret af landene omkring Middelhavet.

Turneringsformen var sokrates hvor de tre bedste scores er tællende og derudover var der to individuelle rækker.

Præmierækken så således ud:

Sokrates:

1. Dreamteam (123 point)
  2. Maler & Beregnerfirmaet Graungaard (118 point)
  3. Danrevi (118 point)
  4. Walltec A/S (116 point)
  5. Burmeister Montage (115 point)
  6. Bramming Taxa (115 point)
  7. Bayern AutoGroup (115 point)
  8. KS FISK (114 point)

A-rækken:

1. JØRGENSEN, Lars (Kaj Lykke Golfklub) 39 point
  2. JENSEN, Martin Hejbøl (Kaj Lykke Golfklub) 38 point
  3. SUNESEN, Poul Viktor (Vejen Golfklub) 37 point

B-rækken:

1. KAA, Casper (Kaj Lykke Golfklub) 37 point
  2. STEFFENSEN, Finn (Henne Golfklub) 36 point
  3. HARTVIGSEN, Jesper (Kaj Lykke Golfklub) 36 point

Der var flotte til ovenstående vindere.

Eftermiddagen fortsatte med amerikansk lotteri hvor hovedpræmien var et 49″ LG fjernsyn med flotte sidepræmier og ekstra gevinster.

Vi vil gerne sige tak til alle deltagere og samarbejdspartnere – Håber at vi ses til næste år.