Begynderudvalget har afholdt afslutningsmatch

Året afslutning for begyndere/spillere med handicap 30 eller derover, samt medlemmer af begynderudvalget og kaptajner, blev afholdt søndag den 25. september, med deltagelse af i alt 56 spillere.

Der blev spillet ”Texas Scramble”, og det var en ny form for holdspil for mange af deltagerne.

Matchen blev afviklet i strålende sensommervejr og generelt var indtrykket at spillerne havde haft en rigtig god oplevelse med højt humør og der var stor jævnbyrdighed mellem holdene.

Resultaterne blev:

Nr. 1. Birgit Juhl Kjems – Anne Marie Ottesen – Peter Møller Nielsen – Niels P. Friis  med 76 slag
Nr. 2. Signe Jacobsen – Dennis Nielsen – Alex Jacobsen – Anders Svendsen  med 76 slag.
Nr. 3. Frede Kjems – Richard Boisen – Michael Hansen med 79 slag
Nr. 4. Karin Nielsen – Jonna Frandsen – Thorleif Jensen – Lars Torbensen med 79 slag.
Nr. 5. Merete Tolsgård – Halla A’ Nordi – Preben Madsen – Carsten Sussemiehl  med 79 slag.

Tættes flaget på hul 7 :
Helle Løbner med 12,33 m
Jens Ølgård Nicolajsen med 7,02 m

Tættes flaget på hul 16 :
Helle Sussemiehl  med 5,75 m
Niels Peter Friis med 3,24 m

Morten havde sørget for at der var rigtig mange og fine præmier, samt lidt forplejning ved hul 10.

Vi har indtryk af, at deltagerne gerne ser en lignende afslutning i 2017.