Juniornyheder

Her vil du kunne læse om nogle af de seneste nyheder fra juniorerne i Kaj Lykke Golfklub. Nyhederne vil omhandle træningsaktiviteter, deltagelse i turneringer samt sociale arrangementer.

Dog foregår det meste af den daglige kommunikation og information via juniorernes Facebook-side ”Kaj Lykke Juniorgolf”. Det er derfor vigtigt, at du og/eller dine forældre bliver medlem her, så I kan følge med i de løbende opdateringer. Det vil også være her, at trænerne kommunikerer meddelelser ud angående turneringstilmelding og –deltagelse.

Nye sponsorer til juniorafdelingen

Vi kan nævne at juniorafdelingen i 2016 har fået nye sponsorer, som har gjort det muligt at give juniorerne nyt, flot klubtøj til en favorabel pris. Det er vi i juniorudvalget meget taknemmelige for!

Juniorsponsor